Gramß, D. (2019). Auf den Weg gebracht – Digitales Lernen erfolgreich einführen und begleiten. In Fachkonferenz: “Ich packe meinen digitalen Koffer und nehme mit”. Gelsenkirchen.

Gramß, D. (2019). Media competence: enable for digitization. In IEEE EDUCON 2019. Dubai.

Gramß, D., Pillath, P., & Holland-Cunz, A. (2019). Make it work: A holistic approach for digital learning in vocational training. In INTED2019.

Gramß, D., Pillath, P., & Holland-Cunz, A. (2019). Escape Room als Einstieg in digitales Lernen. In eQualification 2019.

Gramß, D. (2018). DIY: Useful elearnings made by employees for employees. In OEB shaping the future of learning. Berlin.

Gramß, D. (2018). Lernnuggets zur Förderung digitalen Lernens. Retrieved from https://ec.europa.eu/epale/en/node/80622

Gramß, D., & Pillath, P. (2018). Mitarbeiter im Fokus – User-orientierte Ansätze für digitales Lernen. In Zukunft Personal europe 2018. Köln.

Gramß, D., Pillath, P., & Schwozer, C. (2018). Escape Room – Mitarbeitende für digitales Lernen begeistern. In Mensch & Computer 2018. Dresden. Retrieved from http://dx.doi.org/https://doi.org/10.18420/muc2018-demo-0507

Gramß, D., Weiß, N., & Pillath, P. (2018). Catching up on digitalization – Developing media competencies in vocational training. In EDULEARN 2018 – 10th annual International Conference on Education and New Learning Technologies.

Gramß, D. (2018). Projektlupe – MeQ:ino – Medienqualifizierung: individuell und organisational. In eQualification 2018 – Lernen und Beruf digital verbinden.